Esmagulden Merhaba 4+3 deyim doktorumun hesabına göre fakat adet tarihimi birçok uygulamaya girdiğimde 5+3 olarak gosterio kafam karşıtı ve kusma bulantım yok sadece surekli uyku halindeyim daha çok yeniyim yardımcı olurmusunuz 😇
2melekannesi_ Esmagulden son adet tarihinizi dikkate alın siz ultrason ölçümü sürekli değişir çünkü. Belirtiler kişiden kişiye değişiyor benim 6.haftanın ortalarında başlamıştı kiminin hiç bulantısı vs olmuyor normal yani hiç endişelenmeyin☺️
Syda01 Esmagulden bulantı herkeste olmayabilir benim 8. Haftada başlamıştı 15+2 olduk azalmaya başladı
bebegimizibekliyoruz1 Esmagulden siz son adet tarihinizi baz alıcaksınız doktorunuz bebeğin gelişimine göre söylüyor hafta durumunu falan ben 16+3 üm hiç bulantı kusma yaşamadım sadece uyku hali halsizlik vardı başlarda o da 12 13.hafta gibi geçti
Esmagulden bebegimizibekliyoruz1 son adetimin başlangıcı 9 haziran herkes miden bulanıyor mu die sorunca insan acaba bulanmasimi gerekir die düşünüyor 😊