Sezen07 bence arayıp bilgi alabilirsin tabi ben bi kere Semih beye de gitmiştim hamilelikten önce öyle çekinmiştim ki ama o kadar özenli dikkatli davranmıştı ki hiç rahatsız olmadık eşim de bende takdir etmiştim Eray beyi sadece doktorum medicalde doğum yapıyo kayıtlarım orda olsun diye düşünerek gittim zaten hepsinin yaptığı şey aynı açıkçası bence