melisa_serkan 30/4 hamileyim bugun agrilardan hastane geldim acilma var dediler nts bagladilar sabahtan beri sancima bakiyorlar yatış verdiler dogum sizce olurmu
AyeBernaKvrak melisa_serkan açılman ne kadar canim bugun ben de ayni seyi yasadim ama nst ye baglamadilar
AyeBernaKvrak Duruannesi kac cm sizinki? Benim 20 mm olmus yuksek risklisin dedi doktor baya korkuttu...
melisa_serkan paristeki hastaneler söylemiyor açilmanin ne kadsr oldugunu ama bayadir nts bagliyim ve yatiş vermeleri beni korkuttu
melisa_serkan enfekdiyondan dolayiymis ama yinede erken dogma riski varmis evde yatis verdi kizimiz aceleci