gokcekocyigit07 Hadi yorumlara hurafeleri yazalım 🤭 Ben yazıyorum karına göre cinsiyet belirtisi saçmalığı 😅😅 bir de soda fazla içme bebek erir diyeni duymuştum 😅😅
Esmakorkmaz gokcekocyigit07 neee bebek mi erir ahahajaajaksj yok daha neler ilk defa duydum ya aslında aynı mantıkta şunlar var sıcak yeme bebek yanar soğuk içme bebek üşür emzirirken de aynı şekilde sütünden üşütüceğini düşünenler var😂😂😂😂 benim de en son duyduğum saçmalık hamileyken saçını kestirme çocuğun ömrü de azalır 🙄🙄🙄🙄 çok garip bi milletiz ya
cileklisut63 gokcekocyigit07 bebek tuzlamak kadar saçma bişey yok. tuz teri nası engellesin saçmalık. yok ağzına hurma deydirmek veya şekerli su falan asla bu tarz şeylere müsade etmem kocakarı işleri😂
Bsrahb gokcekocyigit07 burda okumuştum birinin kayınvalidesi bebek doğunca banyo suyuna çamaşır sodası koyacakmış ki büyüyünce kokmasın.şok olmuştum😞
aley_ckmk24 gokcekocyigit07 Ay daha bugün dediler bana. Çok sakız çiğneme bebeğin çok kaka yapar dediler 😂😂😂
gokcekocyigit07 cileklisut63 tuzlamak tam tersi zararlı geçen sene bir bebek tuzlama yüzünden öldü,haberlerde görmüştüm,ama hurma sürmek sünnet Peygamber Efendimiz(S.a.v) in bu konuda sözleri var 👍
bebegimvebennn Göbek çizgisi göbek deliğinden yukardaysa cinsiyet erkektir😀 alakası yok kızım olacak ve göbek deligimi coktan gecti cizgi kafama cıkacak nerdeyse🤣🤣
Esmakorkmaz gokcekocyigit07 zaten içmek lazım mineral için gerekli bir içecek tabi meyveli soda değil maden suyu 😂
Demooo Bebeğe banyo yaptırırken birden ters çevirip sallarsan bebeğin boyu uzun olurmuş.boynunda tutup sallarsan boynu uzun olurmuş.k.validem yapmak istemişti de engel olmuştum.Aman Allahım ne kadar tehlikeli işler.