Merhaba arkadaşlar, 7+3 haftalık hamileyim. Bu haftaya kadar ara ara kahverengi pıhtı şeklinde akıntılarım oldu hekimim progestan vermişti eğer kırmızıya dönerse akıntın kullan demişti. Dün akşam kahverengi ama yeşile çalan tek ve nohut büyüklüğünde bir pıhtı ile akıntı geldi. Bugün başka bir hekime gittim. Bana gynomax xl fitil verdi. Prospektüsünde ilk üç aylık gebelik döneminde kullanılmaması gerektiği yazıyor. İçinzide daha evvel kullanan var mı ?