AyeBernaKvrak Kızlar 30 haftalığım rahim ağzı boyu 19 mm. Akciger gelissin diye doktor igne yapti, progestan 400 mg falan verdi. Baya korktum yuksek risk grubundasin dedi. Benim gibi olanlar var mı birbirimizi teselli edelim...
Bahar54 30 haftaligim benimde 20 mm e dusmus progestan kullaniyorum surekli yatiyorum ciger gelistirici bana da vuruldu.
Bahar54 AyeBernaKvrak cok sukur progestan tedavisiyle 50 mm e cikmis rahim kalinligi simdilik bi sikinti gozukmuyor dedi doktorum. Size de cok gecmis olsun acil sifa diliyorum 🙏
busroren Bende 32 deyim 2.39 cm olmus. Progestan kullanıyorum. Evde yatıyorum süreklii. Ciğer geliştirici iğne vurulmadı ama çok tedirginim :((
Bahar54 busroren aynen yukseliyormus bende hic ummazdim ilerlemesini durdurur sadece diye dusunmustum.Ama beraberinde istirahat de etmek gerekiyormus.
busroren Bahar54 bende öyle zannediyordumm.. çok iyii sevindim seninn adına. Bende istirahattayım hep inşallah benimkide yükselir diyelim o zaman🙏🏻