Mervenur19 Kızlar rahmin hemen girişinde çok ileride değil elime doluluk geldi tomurcuk tomurcuk bişey öncelerde de gelmişti ama daha yukarıdaydı baya aşağı inmiş doğumun yakın olduğunu mu gösterir bu sizce
Fatma8997 Bende aynıyım ama benim 3.5 cm acılmam var sancı yok baskı var bide nişanım geldi 36 haftalıgım bu arada