Merhaba guzel anneler başınıza hiç böyle bsey geldi mi bilmiyorum ama kafama takılıyor tam 36 haftalik hamileyim bugün çatı muaynesi için hastaneye gittim nst ye girdim sonucu güzel cikti ama bebeğin esi yani plasentamizdaki damarlar kurumaya baslamis haftaya çarşamba bi daha nst için gidicm ona göre doktorum cuma günü tekrar çağırırım dedi eğer kuruluklar artarsa acil sezeryana alicam dedi bu arada benim hesaba göre 36 haftalik doktorumuzun hesabına göre 36+6 haftalik kilonuzla 2862 gr boynumuza 50 cm basina böyle bsey gelen var mı bebek için bi tehlike var mi yani