ManolyaYldrm 36+6 günlüğüm bu gün haftalık kontrolüm vardı ve sonunda büyük buluşmanın günü belirlendi sıra son günleri doldurmakta hepimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin rabbim. Bu arada altı aylıkken belli oldu benim sezeryan olucağım çok ağlamiştim çünkü normal fikrine kendimi çok hazırlamiştim ama göbek fıtığım ve bebek kilosu yüzünden bu mümkün değilmiş bugünde netleşti haftaua çarşamba kavuşuyoruz allahın izniyle 😍❤️❤️
Yarenimm ManolyaYldrm hayırlısı insallah sağ-salim kavuş yavruna cnm benimde sezeryan nasipse 38 de 34+5 iz
Nebiyeee ManolyaYldrm sag salim kucagina almak nasip olsun canim 💕sezeryanlar niye her zaman erken olur 39 40 haftalik olunca bebekleri almak daha iyi degilmi acaba
melike0710 ManolyaYldrm bende 11 temmuzda yaaani yarın oluyo 🤣 epidural sezeryanla kavuşcam kızıma 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
YaSeEeeee Nebiyeee 39 yada 40. Haftalarda bebeğin suyu kendinden patlayabilir yada sancı başlayıp Doğum olabilir o yüzden en geç 38 sonu alırlar bebeği
ManolyaYldrm YaSeEeeee teşekkür ederim tabiki sevinç var kavuşucağım için ama sanki beşinci doğumummuş gibi hiç heycan yok yada hala olayın ciddiyetinde değilim 🙈 önlüğü giyince görcez 😂