Merhabalar güzel anneler ve anne adayları bende bir anne olmayı dört gözle bekleyen birisiyim. Doktoruma 2 3 hafta önce gittim kan testleri yaptırdım çocuk düşündüğümü kanımda bir sorun olmadığını öğrenmek istediğimi söyledim önceden guatr hastasıyım şükür bir sorun çıkmadı dedi bizde korunmayı bıraktık falan benim kan grubum 0 rh negatif eşimin a pozitif yani kan uyuşmazlığımız var sorun olurmu ne yapmam lazım bilgi verirseniz çok mutlu olurum