Mutluolmaliyim 20 haftaliğim geçiyor bile ama karnım çok minnak yok gibi detaylı ultrason a gireceğim ama randevum bayramdan sonra korkuyorum inşaallah bişey yoktur
Mervecihan_ Mutluolmaliyim yok canım benimde öyleydi baya bı çıkmadı 25 ten sonra falan baya belli olmaya başladı sıkıntı olmaz içerisi geniş demekki 😂😊
Serra12 Mutluolmaliyim üzülme hiç benimde ilk gebeliğimde 5-6 ayımda kimse hamile sanmıyordu bir anda büyüdü son aylarda
Selin12- Mutluolmaliyim iç karnınız geniştir oyuzden çıkmamıştır ben 24 haftalık hamileydim ve benim hiç karnım yoktu bu 2. Gebeliğim dede aynıydı şimdi 3. Gebeliğim nasil olur bilmiyorum
Hafissee Mutluolmaliyim 20.haftada bebek zaten daha minnak bişe gram kiloda ne kadar cıkmış olabilir ki zaten
Seyma0368 Benimde 6 . Ayda çıkar ikinciye hanileyim kızım da 6 da çıktı şimdi oğlum da öyle oldu olabilir yanı canım
Mutluolmaliyim Hafissee çıkanın çıkıyor ama canim aman sağlıklı olması dışında rahatım bende yinede kafama takiliyo işte🙄🥰
Remziye_2121 Mutluolmaliyim ben 28+2 yim karnım yok yani bu iç karınla alakalı demek iç karnımız küçükmüş korkacak bir şey yok merak etmeyin
Mervenur19 Mutluolmaliyim kız benim 36+1 biraz bol giyinsem kimse anlamıyor bile hamile olduğumu karnının yapısı sıkıdır bi de ilk gebeliklerde öyle olur diyolar
Mutluolmaliyim Mervenur19 Hadi ya bende alışverişe çıktım bugün herşey büyük bol geldi bı tuhaf oldum🙄
Ygmr15 Mutluolmaliyim ben 24. Hafta da izne ayrılmıştım okuldakiler cok şaşırmışti çünkü karnım hic cikmamisti
Mutluolmaliyim Ygmr15 Aynen canım kimse anlamıyor gerçekten aslında çok rahatlık sağlıklı bebişim olsun da en güzeli o tabiki🥰
Mutluolmaliyim Kkbbra Evet canım aslında çok güzel çok rahat da ne bileyim işte nazende bişeymi var acaba diyorum🥰