Bebegimlebihayat 12 temmuzda kan değerim 30 du.Bugün 17 temmuz aradan 5 gün geçmiş ve beta hcg değerim 230 olmuş. Sizce artışı normalmi? Henüz doktora gitmedim.
gokcekocyigit07 Bebegimlebihayat her 2 günde bir 2 katına çıkması gerekiyor buna göre de değer gayet güzel yine tabi doktora da danışın 👍
Tusami Bebegimlebihayat 12 Temmuz 30/ 14 Temmuz 60 / 16 Temmuz 120 / 18 Temmuz 240 bu şekilde çok basit bir hesap aslında 👍 artışınız normal 🧿