Merhaba hanımlar 14 haftalık gebeyim. ben aile hekimliğinde gebelikle alakalı kayıt yaptırdım kartım dolduruldu falan. Ebe detaylıca anlattı ama ben seni zaten arıycam aşılar için ya da yapmamız gereken şeylerin zamanı geldiğinde dedi. O yüzden bir şey aklımda kalmadı. Şimdiye kadar olmam gereken bi aşı ya da vermem gereken kan testleri falan olmuş mudur 14.haftaya kadar? Ebe aramayı mı unuttu acaba biraz endişeliyim gidip soracak zamanım da olmadı