. Kızlar bebek karnımda sürekli bir yerde toplanıp duruyor. Yaklaşık 2 saattir sağ tarafta toplanıyor ve bir süre orada kalıp sonra yeniden aynı şekilde toplanmaya devam ediyor. Belimde biraz ağrı da var ama rahimde sancı felan yok. Daha önceden nişan gelme su gelme gibi bir şey de olmadı ? 37+5 haftalık. Süreç böyle normal mi ? Yalancı kasılma dedikleri felan bu mu ? Ne kadar sıklıkla olması normal ?