Meltem_aras Selam kızlar bu sicak havalarda soğuk reyhan serbeti guzel gidiyor fakat yapip icmekte tereddut ettim reyhan düsüğe ve erken doguma sebep oluyormus aranizda icen var mi veya bilgi sahibi olan?
Addile Meltem_aras hiç duymadım öyle bişey geçen yaptım içtim şükür bişey olmadı. Rayhanıda çok kullanıyrm salatalarda
MihricanA Meltem_aras Hamileyken gecen sene ramazanda içmiştim bisey olmadi tabi herkeste ayni olmayabilir
Meltem_aras Addile aslinda bende salatlarda kullaniyorum ama içeceğini yapmak isteyince bir araştirayim dedim bir bardak yapip icicem galiba🙄
ilkaybalkes Bende ictim bisey olmadi 34 haftaliktim simdi 37 haftaligim cok sukur bisey olmadi hic de duymadim dusuge sebep olur diye iciceksende 1 bardagi gecmesin bence madem oyle bir soylenti duydun
Meltem_aras ilkaybalkes internette arastirdigimda boyle rastladim bende 33 haftaligim bir bardak içerim ya
deryakircicek Meltem_aras her gün 1 büyük bardak içiyorum malum havalar çok sıcak soğuk soğuk iyi gidiyor. Ayrıca hiç duymadım reyhanın düşüğe sebep olduğunu 🤦
denizinnannesi Meltem_aras yaptım içtim bikac bardak ama cok şeker koymuşdum gerisini döktüm şeker komasına girmek istemedim ama bi sorun olmadi cok şükür