Selam kızlar 🤗
Sezeryan doğum yaptım 12 gün olcak şükürler olsun aldık kucağımıza sağsalim . Bebeğimin yüzünde küçük kırmızı sivilce gibi şeyler çıktı doğduktan bir hafta sonra falan.
sizin bebeler de de oldu mu bu durum ???
emziriyorum benim hormonlardan geçiyormuş oluyormuş bebeklerde normal dedi ebesi ama size de sormak istedim yaşayan var mı ?
Teşekkürler şimdiden 🌸