Gnskz Kızlar saglık ocagında 23. Haftamda aşı yaptırdım dün kolumun agrısı bir türlü gecmıyor daha da fazlalastı ustune de yatamıyorum o derece agrıyor agrıması normalmidir
Bskaymazz1 Gnskz Benimde ilk yaptırdığım gün ağrısı olmamıştı ama sonrasında 3 gün çektim ve sol tarafıma hiç yatamadım ama 10 15 dakika da bir buz uyguladım hem şişliğe de iyi geliyor :)