Happyturuncu Cano67 benim ağrı değilde acı gibi olmuştu , bebek kordonuyla oynuyordur demişlerdi . Şimdi geçti
Emel123 Cano67 benim de yaa. Hatta içi biraz pırtlamış dışa doğru çıkmak için mücadele veriyor sanki. Göbek deliği diyemezsin. İçi dolu gibi olmuş çok acıyor 🥺
minikprensimmm123 Happyturuncu Bende 27+5 deyim benim ki de öyle tek taraflı içten acıyor gibi oluyor elimi dokunamıyorum bazen
Cano67 Emel123 bnm delikte dışarda idrar enfeksiyonu yazıyor internette ama daha 3 gün önce dr um bitmiş ekfeksiyonun demişti wc de iken ağrıyor ıkınırken falan
Cdlmeryem Benim de öyle ya dısarı fırladı zaten ve etrafı bildiğin acıyor özellikle dokununca. 38 haftalığım göbeğim büyüdükçe daha arttı acısı ağrısı. Oralar hep çatladı da zaten😭