Oznurx 13+2 deyim. Bugün kontrolüm vardı ve doktorum güzel bir kız geliyor dedi😍😍😍 hep kız hissediyordum ve doğru çıktı. Ama ya erkekse diye hiç dillendiremiyordum. Su an cok cok mutluyum, sadece paylasmak istedim 😍😍😂
AnneyimHamileyim Oznurx Allah kucağına almayı nasip etsin 🙏🏼 kız erkek fark etmiyor yeterki sağlıklı hayırlı evlat olsun
Deletedmom35 Oznurx 14. Haftada %70 kız denildi 16 da erkek olduğunu öğrendim snr 20. Haftada detaylı ultrason da erkek olduğu netleşti ... hevesinizi kırmak istemem rabbim gönlüne göre versin ama 16 ve snr sı cinsiyet için daha uygun oluyor
tomurcukannesi Canımm allah sağlıkla kucağına almayı nasib etsin ama 14. Hafta çok erken bi hafta özellikle kızda yanılma payı yüksek o yüzden detaylıyı bekle derim☺️
Oznurx Mavi1 18 24. Haftalar 3 lu test galiba. bana ilk trimester sonu detayli ultrasonu yapildi. Perinotologa gittim. Yarin saat falan bakti herseyine🤷♀️🤷♀️ Hatta verileb raporda tek tek organlar yaziyor, su iyi bu iyi gibi