Merhaba sevgili anneler şu an 29 haftalık gebeyim bugün bir kaç saat önce hafif bir adet sancısına benzer ağrı girdi karnıma . Hani adet olmadan bir kaç gün önceden başlayan hafif ağrılar olur ya onun gibi. Erken doğum belirtisi olabilir mi acaba korkmaya başladım fakat ağrı şiddetli değil . Bu durumu yaşayan var mı aranızda ?