Gozde2 Başına gelen var mı arkadaşlar 28+6 ikizlere hamileyim nts de sancım çıktı ve rahim ağzım kısalmış 30 mm şu an 2 gün hastanede yattım şimdi evde ilaç fitil ve iğne verdi doktorum çok korkuyorum
Gizem2312 Gozde2 merhaba geçmiş olsun yatın bol bol dinlenin hatta doktorlar tuvalet dışında kalkma diyorlar diye biliyorum. Rutin kontrolde mi farkedildi erken doğum riski nstye bağlanmak için erken diye biliyorum. Belirtiniz neydi
Dilek0809 Gozde2 18den beri benim 33- 30mm ölçülüyor 38.haftaya geldim ama ikiz değil benim önlemler alındıysa dinlenerek kendinizi yormayacak şekilde yavaş yaşama geçerseniz inşallah sıkıntı olmaz
Gozde2 Gizem2312 evet şans eseri kontrole gittim rahim ağzım kısalınca doktorum önlem amaçlı bakalım dedi öyle gördük sancıyı evet sadece tuvalete kalkacaksın dedi inşallah hayırlı ve sağlıklı zamanda doğarlar şimdi sanki kasıklarımda bir ağrı hissediyorum yine
Gozde2 Dilek0809 işten izin aldım zaten bir şey yapmıcam inşallah ama şu anda kasıklarımda ağrı hissettikçe korku geliyor 😔