Merhaba herkese 21 haftalık hamileyim. Kan testlerimi yaptırdım sağlıkocağında, crp değerim 37 çıktı. Ordaki doktor çok yüksek olduğunu bayram dönüşü hemen kendi kadın doğum doktorumla görüşmem gerektiğini söyledi. Endişelendim açıkcası tam olarak ne olduğunuda anlatmadı var mı bilen geçiren? Erken doğum riski yapıyormuş sanırım