nazmiyeee Kızlar 24+2 günlüğüz hergün hareketini hissederdim bugün bu saatte kadar hiç hareket etmedi 😭 ben temizlik yaptım yoruldum o yüzden mi acaba. Bebeğimin cinsiyeti kız, zaten öyle çok hareketli bir bebek değil ama hergün hissederdim
Saripapatyam1 nazmiyeee anne haraket ettikçe bebek suyun içinde olduğu için uyuyormuş. Dinlenin tatlı şeyler yiyip sol tarafa uzanın haraket edecektir
Umayyy nazmiyeee Dun asi olduktan sonra bende bir saat kadar hissemedim sonra biraz bal yedim bir bardakta sut ictim hareket etti tekrardan ☺️ tecrubeli degilim ama bizde ise yaradi
Morvy nazmiyeee siz gününüzü hareketli geçirdiğiniz için bebişinizde uyuyor oluyor suyun içinde beşik gibi sallanıyorlar ninni gibi oluyormuş😌bugün mümkünse hiçbişey yapmayın tatlı şeyler yiyin eminim ufakta olsa bir hareketi olacaktır. Ben bazen kendimi çok fazla yorduğum zaman 2-3 gün çok çok az hissediyorum bizimle birlikte yoruluyorlar onlarda
Cennet-polat nazmiyeee biseyler yaparken hareketlerini farketmeye biliyoruz bıseyler ye sakince uzan hareket eder
Suleasyaa Güzel bir duş alıp meyve yada tatlı biseyler yiyip sol tarafınıza yatın. Baktınız hic hareket yok bir doktor ile iletişime geçin.bu haftalarda çok düzenli hareket etmez zaten . Ama az da olsa hissetmiş olmanız lazım gün icinde
nazmiyeee Suleasyaa dondurma yedim aslında ama yine etmedi 😢 biraz daha bekleyim olmazsa doktoruma sorayım bir çok teşekkür ederim
nazmiyeee Umayyy ben bugün hiç hissedemedim benim kız tembel zaten biraz ama yinede bi hareket hissederdim
Umayyy nazmiyeee insallah iyidir bebis baktiniz hissedemiyorsunuz gidin yinede doktora iciniz rahatlasin
Cennet-polat Cennet-polat 34hafta içindeyiz bugün öğleden beri temizlik yapıyorum hareketini pek hissetmedim ama takipte etmedim biseyler yiyip uzaninca kıpır kıpır oluyor
busra1997alpaslan2021 nazmiyeee canım ben çalışıyorum 9 saat eve gidince ertesi sabah Hissediyorum yani bebeğimi onda bile zar zor tabikde hareket halinde olduğun için onda aminyon sıvısı ile sallanıp uyuyordur korkma
Aylinarya nazmiyeee merhaba bişey sormak istiyorum benim de ilk gebelik ve kız 20+2 olduk hala hissetmedim normal mi bu durum acaba 😔
micky nazmiyeee karnınızı doyurun ve bir saat kadar sağ veya sol tarafınıza yatın , uzanın. Bir saat içerisinde çok az da hissetseniz 8 defa vurması gerekiyor demişti doktor. Eğer hareket hissedilmezse yine hastaneye çağırıyor kontrol amaçlı.