EsilaErtugrul Kızlar dün sümüksü şekilde nişanım geldi, dünden beri belimde adet sancısı gibi sancı var. Bebek hareketlerinde azalma var. Bu haftada bebek hareketlerinde azalma olunca ne yapılıyor acaba? Bilgisi olan varmı lütfen söyleyin doktora gitmelimiyim
Baskann-34 EsilaErtugrul bende 37inci haftamdayim bigun icinde sadece sagima toplandi hic hareketi olmadi acile giddim herseyi normal dedi doktor yeri daraldigi icin hareketleri kisitlanir dedi ama sen genede meyva suyu ic tatli ye karninla oyna onu harekete zorla dedi ogunden beri meyva suyu iciyorum oynamayinca ise yariyo sizde iciniz rahat edmesi jcin bi doktora gozukun isterseniz ama normalmis sifir harekette endiselenmemiz gerekiyomus ole demisdi
Seyma0368 Doktora gitmelisin canım bende 37 nin içindeyim doktor son zamanlarda bebek hareketlerini takip etmemizi istiyor azalma olursa gelin diyo sağlıkla kucağına al inşallah bende 30 na ikinci sezaryen olcam umarım bekler bizim ki 😁