Purpura26 Doğum yapmadım henüz ama 32.haftadayım şu ana kadar birebir annemle aynı şekilde:)
Bulantı kusma hiç yaşamadım,
kasık ağrısı hiç yaşamadım ,
Gereksiz kilolar almadım ,
hiş aşermedim
sadece karnım büyüdü .
Bakalım sonrası nasıl olacak :)
Çok şükürlü 🧿🤍