Handeee2 Pazartesi günü test yaptım silik çizgi çıktı ertesi günü kan verdim 203 çıktı ama doktora kontrol olmadım alttan muayene eder diye korktum . Sık sık sağ kasığıma ağrı giriyor kısa sürüp geçiyor normal mi ?
Yamacin-Annesi Handeee2 ilk hamile olduğumu öğrendim zamanda banada oluyordu sanki adet olacakmış gibi isterseniz bi doktora gidin ama altan muayene etmesine izin vermezseniz bisey yapamaz zaten
Gizemmmii Handeee2 hayırlı olsun sağlıkla kucağına alırsın inşallah. Benimde çok sık ağrılarım oluyodu adet olucakmış gibi ağrıyodu benimde genelde sol kasığım ağrıyodu ilerleyen zamanlarda geçiyo şuan 2 aylığız
diamond2635 Handeee2 vajinal muayeneyi risk varsa zaten doktorunuz yapmaz ki.Ben tüp bebek yaptım daha riskli olmasına rağmen doktorum ilk muayeneleri her zaman vajinal ypıyoruz dedi.Sonuçta kendi istatistiklerini etkileyecek bir şeyi neden yapsınlar ? Hiç de bir şey olmadı.
Ouzc Handeee2 başta benimde kasik ağrım oluyordu ilk gittiğim doktor alttan muayene etmek istedi ama ben reddettim. Zorla değil sonuçta.
Yamacin-Annesi Handeee2 ilk başlarda normal diyorlar ama bilmiyorum git bi kan testi daha yaptir bence acilde yukselmismi diye bakarsin içinde rahat eder hem