Eamanurakz Merhaba anneler dünden beri 1 2 saate özellikle tuvalete çıktığımda kasıklarıma doğru karnıma agrı giriyo 5 10 dk sürüyor sonra geçiyor yalancı sancımı yoksa doğummu sizce yaşayan varmı
duriskonunannesi Eamanurakz mide bulantısı, akıntının koyulaşması ve artması, kasıktan başlayıp bele doğru yayılan yaklaşık 1 dakika süren sancı bunlar doğum sancısı, her sancının süresini tutun
gmzns Haftadan beri yaşıyorum 38+3 teyim vücut kendini doğuma hazırlıyor yavaş yavaş bebek kanala giriyor
Eamanurakz 37+2 oldum bebegim 34 haftadan beri doğum pozisyonunu aldı kanala girdi 2 günden beri 10 15 dakikada olsa çok agrıyo ne hikmetse anlamadım dün akşam sağ kasıgıma agrı girdi 5 dakika falan sürdü şimdi ise 10 15 dakika sürüyo karnım agrıyo Ama bel ağrısı falan yok
Eamanurakz Ysmmmnn özellikle tuvalete Çıktığım zaman 2 saate bi 10 15 dakika sürüyo ama cok agrıda yok
Neslihanbew Eamanurakz bulantıda doğum başlama belirtisi diye duymuştum ama çok sıcak var herkesin miğdesi şuan bulanıyor sanki ☺️
Neslihanbew Eamanurakz benim doktorum hep gelicekse duramaZsın evde m. Etme der 😀 sizde enerji varsa çok şapmayın 😀
Eamanurakz duriskonunannesi ozaman eyvah bunların hepsi var şuan yarım saate bire düştü ama şiddetli degil
duriskonunannesi Eamanurakz çatı muayenesinde açılma var mıydı, 5 dakikada bir 1 dakika sürünceye kadar evde beklemiştim hastaneye gidince 4-5 cm açıklıkla doğum başlamış yatış demişlerdi, bu süreçte biraz daha bekleyin inşallah bir avazda sağlıkla bebişinize kavuşursunuz
duriskonunannesi Eamanurakz anladım, biraz bekleyin sancılar düzene girsin o şekilde nst ye gidip bi bakın olmadı, o haftalarda benimd e tutardı ama nst de sancı çıkmazdı bebeğin kafası oturunca olurmuş, doktorum öyle diyordu