ArifeAhmet Esmakiral zararlı olduğunu duymuştum hiç yemedim o yüzden normalde çok severim hatta şuan bile canım cekti🤦♀️😂
Kubranurbulur Esmakiral hiç tüketmedim zararlı olduğunu duydum konserve türü olan balıklar ve içeriğinde cıva olan balıklar var işte onlar malesefki zararlı midyeyi çok severdim içinde cıva var diye yiyemiyorum artık bebeğim için
Esmakiral MerveEltugral bende bilmiyorum hala emin olamadım zararlımı değil mi.intde okudum haftada iki defa ton balığı yiyin diyor.bazı yerlerde yemeyin diyor
Gulyllu Hamilelikte değil de normal hayatımızda da ton balığı cok sağlıklı değil diyorlar içerisinde ki civa miktarı fazla olduğundan Ben ton balıklı sandviç cok tüketiyorum bizim burda da dışarda yiyecek imkanımız kısıtlı olduğundan en cok tercih ettiğim şey
Asia Ton balıkçı dip balik oldugunda yememeliyiz. Dip olmayan baliklar uygun cünkü cıva yok.civa dassgliga çok zararlı mesela midye tam bir cıva fabrikası..
bsraanne doktorum bana gönül rahatlığı ile tonbalığı yiyebilirsin demişti o yüzden ben de çok sık olmasa da yiyorum zaten haftada 1 kere de balık yiyorum
Nidanurfirat Bebeğe zararı olabiliyormuş civa yüzünden zaten büyük balık falan önermiyolar hamilelikte haftada bir taneden birşey olmaz diyorlarda ben çok arayan bi insan olmadıgım için hiç tedcih etmiyorum
gunes011 Nidanurfirat momm1 ayniyiz inanilmaz bel agrisii gece uyuyama agrilar sancilar basladi bndede
istanbulluanne Esmakiral 4.5 aydır ağzıma sürmedim ama zararli olup olmadgndan değil konserve olduğundan. Yoksa cok severim 😊