Patatesimmm Addile evet ama ben şeker de hamur da tüketmiyorum buna rağmen normal doğum yapamazssın dedi zaten sezaryan olucaktım zorunlu bebekde iri olunca kesşnleşti
Seyda652 Patatesimmm 34+2de gittim 2950 gram 48,5 boyu tontiş bişey olcak dedi doktor ve sezeryan olacagımı söyledi 27 temmuzda belli olcak bakalım hayırlısı neyse o olsun
Patatesimmm Melikecskn2303 tabiki, kefir pekmez peynir ve meyve deli gibi yiyorum ama sadece bebek kilo alsın diye değil hoşuma gidiyor kefir içmek pekmez yemek meyve zaten 7/24 yiyebilirşm öyle hoşuma gidiyor
SerapYldrm 33+5 2700 dedi iki hafta öndeyiz bizde. 37. Haftada alacaklar gebelik kolestazı çıktı çocuk doğana kadar hastanede yatacakmışım 😔
Patatesimmm beyza1234 her bebekte olucagını sanmıyorum, ablam 4.200 gram bebek doğurdu bişeyi olmadı kuzenim 4.600 gram doğurdu hiç bişeyi olmadı 🤷🏼♀️
beyza1234 Patatesimmm Patatesimmm her bebekte olur diye bir cümle kurdugumu hatırlamıyorum ihtimali yüksek oluyor dedim bunuda tıp verileriyle konusuyorum kilolu bebek dogurmak marifet degıl önceden öyle bakılıyormus insanlae bebeklerinin kilosunu yarıstırıyormus arrık bu tezler çürütüldü
Seyda652 Patatesimmm aynen öyle bende gebelik şekeride var ama sınırda diyetle düzende gidiyo sekerim yüksekte cıkmıyo doktor genetikte olabilir dedi