Ozbekfamily Hanımlar her yerim itina ile çatladı size anlatamam aşırı şişmeıdm aslında gobegımı altı yanlarım bacak arkalarım 🥲🥲🥲 sizde öyle mi hatta kolumun alt kısımlarında da var şaka gibi duzenlı su da içtim yağda kullandım oysaki 31 haftadan selamlar 🖖🏻
gokcekocyigit07 Ozbekfamily tamamen vücutla alakalı bende neler kullandım kol,bacak,karın her yerim harita gibi oldu,takma ya geçiyor zamanla
Gkc92 Ozbekfamily ay demeyin demeyin öyle herkes 30 dan sonra çatlamış 30+2 deyim 😢😢😢 korkuyorum 30 ları geçmeye😂😂
KZeynepk Ozbekfamily benim göbeğim de hiç çatlağım yok 34+4 haftalığım ama kalçam çok çatladı,baldırımın ön kısmında biraz var 🙄
Nehir0 Ozbekfamily ben üçüncü aydan beri düzenli yağ kullanan biri olarak karnım yarıldı artık ben de sürmüyorum çok üzüldüm başta ama artık ne olduysa nafile kabullendim
Ssezen12 Ozbekfamily benim normalde hiç catlagim gözükmüyordu sadece bacaklarımda vardı doğumdan sonea bir baktım göbeğim bile çatlamış ama anne olunca çok önemsemiyor aonradan geçmeye başlıyor 🙂
Ogretmenanne35 Ozbekfamily 36. Haftama kadar çatlamadım sonra bir anda göbek altım çatladı malesef 😔😔😔
Semakaya58 Ozbekfamily benimde aynı şekilde belimin sağı solu bacaklarım boydan boya kıpkırmızı çatlak 39. Haftadayım bunarada karnımın altlarıda yeni çatladı 🙁
Daniay Ozbekfamily En pahalı en kaliteli kremleri ve yağları kullandım yine de çatladım çatlayacağı varsa çatlıyor vücutla alakalı tamamen çok üzülmüştüm ama şimdi alıştım sanırım 🤷🏻♀️🌸
Saripapatyam1 Ozbekfamily ilk bebegimde karnım yanlarm çatladı. Şimdi 2. Bebeğime 31 haftalık hamileyim karnında yok ama kollarım çatladı ve sırtım çok tuhaf insanın sırtı çatlar mi yaa 😂
Esan Ozbekfamily biz 32 haftaligiz henuz catlak yok ama karnim cok cikmadi henuz ondan olabilir. Aklima geldikce krem suruyorum bir cok farkli catlak kremi aldim ama yazinda krem surmek cok rahatsiz ediyo yapis yapis bir his :(
Dilos0705 Hic bişey kullanmıyorum 20 kg aldım hatta oyle bir kaç kere bebek yağı sürdüm kendimi kötü hissediyordum hiç sevmiyorum yağlı şeyleri de elleyeemem catlamadim genetik bence ailemde çatlayan yok genellikle varis oluyor genetik o da
Nilduru Ozbekfamily off sormayın 32. Haftadayım 7 kilo aldım ama bacaklarım yanlarım karnımın altı çatladı göz göre göre.. bir de en başından beri krem yağ vs kullanıyorum düşünün 😔