ozlmayktkrmm 28.haftadayım 3 gündür kafamda bir ağırlık bir ağrı , aşırı halsizlik sürekli uyuma isteği ne enerji ne bişey depresyona mı girdim sıcaklardan mı nedir anlamadım , sürekli yatıp uyumak istiyorum tükenmiş gibiyim , sizlerde böyle misiniz ?
crn345 ozlmayktkrmm bir haftadır bende öyleydim canım bebek geliştikce büyüdükce halsiz enerji azlıgı olması normal demişti doktorum ama benim şiddetli halsizlik baş ağrısı vardı oda tansiyon yüzündendi seninkide şiddetliyse bi tansiyonuna baktır derim ben geçmiş olsun
Merve2Asel ozlmayktkrmm 27. Haftadan bildiriyorum ilk aylar gibi yattığım yerde uyuyorum halim enerjim gücüm yok karnım acıkıyor yemek istemiyorum bence sıcaktan bugün iyice sıcak aşırı bunaldım