Hanımlar bir boş gebelik geçirdim hormon testi yaptırmak istiyorum hormon testi nasıl yapılıyor ben ufak arastirmalar yaptım adetin 3. Günü falan yapiliyomus ama ben gebelik planlıyorum gebe kalırsam yaptırabilir miyim yani illa adet olunca mi yaptırılıyor