-hilal Merhabalar ben 16+4 haftalık hamileyim sanki olan karnım da inmiş gibi hissediyorum şuan daha hareketlerini hissetme dönemi de erken olduğu için iyi mi durumu bilmiyorum çok karmaşık içim
Syda01 -hilal ben de 15+2 haftalıgim sabahtan beri sağ tarafım ağrıyor karnım da taş gibi oldu niye acaba
Ndkgkdkkf Yok canım korkma benim de öyle olmuştu bi sorun çıkmadı düzeldi ertesi gün bazen karnımız gazdan dolayı falan da şişebiliyor
polyanne DemetF sizinle aynı günümüz benim de öyle oluyo ama yine de çıktı göbek baya ya ilkinde bu zamanlar bu kadar göbeğim yoktu 😂
DemetF Gul_111 benim gobegim baya buyudu gaz ve siskinlikte var bende cok herkesin farkli oluyormus kadinin yapisiyla alakasi var
-hilal DemetF iç karnınız dar sanırım yada ikinci çocukta daha çabuk çıkıyor diyorlar yani genelde bu ikisini duyuyorum hep benim ilk gebeliğim
DemetF polyanne degisiyor ya ilkten bende nedem bole oldum diyordum.doktor herkes farklidir takma demisti.sicaklarda etkiliyor cok allahtan son aylarimiz sonbahara gelecek