Doğum yaptım 5.günum doğumdan iki gün sonra gögus uçlarım ciddi şekilde yara oldu kremler sürmeye rağmen şu an Hollanda ineği 🙈 gibi geziyorum gogus ucum şistiginden dolayı bebek ememiyor sağayip veriyorum ama sagmakta zor agridan dolayi doktorum iki krem yazdı kullanıyorum başına gelen bunu yaptım gecti diyen bilgili anneler lütfen yardım edin🙏🙏