Hanifeay ay benimde iştahım o sıra çok açıktı baktım hftada bir kilo aldığım oluyo 😂😂dikkat etmeye başladım yedpim saatlere ve yağlı şeyleri kestim hiç durmadan bişey yemeyi ve ekmeği azalttım falan şu an 32+4 ve iştahım kesildi bebiş için yiyorum sadece