Decucude normalde hiç terlemem. spor yaparken bile pek terlemiyordum ilk defa yaz aylarında hamileyim iki çocuğum da eylülde öğrenip çoktan doğmuş oluyorlardı bu havalarda ama şimdi 23. haftadayım ve resmen yanıyorum sürekli ter ter usandım yeminle sabah akşam banyo yapıyorum normalde kış ayında da sıcak basıyordu tişörtle oturuyordum pek fark etmiyordum heralde