Kızlar göğüs ucu kremi için bu ürünü aldım şuan 30+5 haftaligim erken başlamak istedim çünkü göğüs uçlarım yarık ancak iyileştirir diye düşünüyorum.Sorum şu kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
Sabah akşam şeklinde mi süreyim birde sürerken parmak ucumla mı süreyim yoksa kulak çöpüyle mı hijyen acısından birde kullananlar gerçekten memnun kaldılar mı üründen