Merhabalar , hpvden başı yanan biri olarak yazıyorum ağlama krizleri çocuğum olmayacak mı boşansam başkasıyla da evlenemem ki Ya başını yakarsam diye 21 yaşında tanıştım kendisi ile , öncelikle tipi önemli evet ama bende tip 6 çıktı eşimde ise daha riskli grup . 4 kez her seferinde 150 200 siğil yakılarak başka ilaçlar kullanarak 1 sene de anca iyileşti . Aşılarımı da oldum . Daha sonra hamile kaldım . Gebeliğim sürecinde doktorum 2 ayda bir vajina içine de baktı büyüteçle yarım saatten fazla sürdü sadece bı kontrolü çünkü normal doğumda bebeğe geçebilir riskli gurup sende olmasa bile bebeğe nasıl yansır bilemeyiz dedi şükür çıkmadı hiç normal doğumda yaptım . Sizde doktorunuzdan doğuma yakın en azından vajina iç kısımlarında siğil olup olmadığına bakmasını isteyebilirsiniz bence anlayışla karşılar