Kızlar öncelikle ben başlıyorum 😊 beşiği kıyafetleri şampuanı ıcır zıvır herşey dahil toplamda 2500 tl harcamışım buna kendim için aldığım pijama takımı, bio oil yağ falanda dahil. Ayrıca kıyafet olarak 1 yaş kıyafetler bile var hepsi yeni doğan değil yani. Hep indirimleri takip edip aldım. Herşeyi kupon vs kullanarak aldım. Sizler ne kadar harcadınız hadi gelin motive olalım 😊😊😊