ozlem6610 Denizyildizii doktor bana oyle ogretti canim sordum oyle hesaplarsan kolay olur anlarsin kac aylik oldugunu dedi ve hep oyle hesapliyorum ben
Denizyildizii ozlem6610 yok hayır. Yani doktor öyle basit yoldan anlatmak istemiş ama öyle değil. Ayı 28 gün olarak hesaplıyorsunuz bu şekilde. Ama ay 30 31 gündür. Aradaki günler yokmuş gibi sayılırsa dediğim gibi 40. Haftada 9 ay 10 günlük değil 10 ay olmuş oluyor.
Meless Sehererol uygulamada ki şu kadar günlük gebesiniz’i 30a bölün çıkan sonuç kaç aylık olduğunuzu gösterir
Rabianurum52 Denizyildizii ozmn sen bi bak kac haftalik aylik oluyorum.ultrason resmini cekdim.simdi siz anlarsiniz valla bn.anlamiorum https://www.hizliresim.com/i2y0op2 Siz bi bakinn.. bebegimin grami yazio 463 gr.boyu yazioo sol tarafda..sag tarafta yazio haftalukk
Aysnn3705 Sehererol 139 günlük yni 4 ay 19 günlüksün her 30 günü 1 ay olarak hesapla her seferinde rahatlıkla bulursun kaç aylık oldgnu sakın 4 haftayı bi ay olarak hesaplama yanlış çıkar
ekimannesi3 ozlem6610 1 ayı 30 günden hesaplayın yani hafta olarak değil gün olarak bir ay 28 gün yani 4 hafta değil çünkü 🙂 . 26. haftada 6 ay bitmiş oluyor yani 180 günlük. 30 ar sayıyorum ben . 183 günlük benim yani 6 ay 3 günlük hamileyim 🥰
Sehererol mom073 Şu an geldim mahvoldun resmen Allah’a şükür bebeğin suyu değilmiş ama el götürduler alttan baktılar halim kalmadı
Sehererol mom073 Valla o kadar şey yaptılar tek dedikleri bebeğin suyu değil bebek iyi neyden oldu dedim peki bu su bizde bilmiyoruz dedi🤦
aselnannesi Sehererol https://resimyukle.io/r/tDN4Z8BfHG canim bu linkten bakablrsn takip için bende karıştiriyorum burdan bakiyorum
PrenslerveAnnesi Arkadaşlar 1 ay 4 hafta değildir 28 gün 4 haftadır böyle hesap edersek heraydan kalan 2 gün ne olacak 😇 20 haftalıksınız desek 7×20=140 140:30=4.20 4 ay 20günlüksünüz 👌🏻Üşenmeden hesap yaptım ya😂
Rabianurum52 Eminkoo tskr ederim.cnm.valla anlamiorum.bu hamilelik haftalik kac ay olayini nasil.hesapliorlar bu doktorlar dogumumunntarihi bile 17 kasim dedi doktor ultrasona bakipda hesapliorlar hafta hafta diordu bnde anlamiorum.neypcazz 😊😊🙈🙈
Rabianurum52 Eminkoo bn daha hastane ayarlamadim normal dogum.yada sezeryan hic biri yok daha ozele gidiorum.yuzyil hastanesi.gebzede oturuorum.doktorum mevlüt akın azman.
Rabianurum52 Eminkoo seker yuklemesi yapcak 6 agustosta ama.bn istemiorum ilerde seker hastasi olur kizim.. diee korkuom 😔😔