Papatya5688 canım bende 4 gün önce sezeryanla doğum yaptım doktorum antibiyotik,parol,kan ilacı, madecasol,göğüs için krem ve birde süt arttırıcı damla verdi gerekli prosedür bu şekilde olması lazım sezeryan.sonra antibiyotik kesinlikle kullanmalı ki enfeksiyon vb şeyler olmasın diye