Kızlar ikili testimde burun kemiğine kücük ama sorun yok demisti doktorum ama ıcım rahat etmedi nedense. Değerlerim ense kalınlığı 1,5mm birde kağıtta NB = 1,8m %6,3 diye bir değer var. 11+6 haftalıktı yaptırdıgımda crl si de 51mm di anlayanlar varsa nasıl sonuc ( hala kan sonucum cıkmadı bu arada)