mavimm Amin Allah razı olsun İnşallah 🙏 Sizlerde sağlıkla kucağınıza alıp büyütün İnşallah🙏 Yok bebeğim iri değil 3150 kilo 49 cm doğdu şimdi 60 cm 5150 gram 3 aylık.. Kilosu biraz az toparlamaya çalışıyoruz.. Boyu da 3 cm uzun dedi doktor.. O kadar çabuk büyüyorlar ki ben 0-3 ay aldıklarımın çoğunu giydiremedim bile.. Zıbın sonbaharda da çok lazım olacaktır.. Benim kuzum da ilk baharda doğdu tulumların içine zıbın giydiriyordum.. Kesinlikle bi tane hastane çıkışı alın diğer herşeyini 3-6 ay alın en az.. Bakarsınız sizin de bebek 2-3 cm uzun olur ki ben kısa boyluyum eşim 174 cm oda çok uzun Sayılmaz ama kime çekmişse uzun oldu😂 Kiraz çekirdiği yastığı bim markete gelmişti ordan denk gelip almıştım ama ebebekte filan vardır bence 🤔