icll ıste ben geçen gün gıttım bebek iyi suyu ıyı açılman Yok sancın da normal dedi daha 10 günün var dedi 42 e kadar bekleyelim dedi 42den sonra müdahale edelim dedi🤷♀️ Evet insan kendi sancılarını bekliyo ben anlamıyorum niye gelmiyo ne sorun var yani acaba bi sıkıntı mı var ınsan merak edıyo😏😏strese giriyorum doguramıyorum diye belki o yüzden gelmiyo😂😂