Babymoomy aslihangacal uygulamaya göre mi doğumuna 6gün kaldı yoksa doktorunun tahmini belirlediği doğum tarihine mi
Ecis aslihangacal benimde 10 günüm var bugün doktora gittim hala yukarda hiç ağrımda yok zaten bayram dönüşü 40 bitecek 42 ye kadar bekleriz dedi doktor ama artık hiç halim kalmadı benimle aynı olan ya da geride olan arkadaşlarım doğurdu ben kaldım böyle 🙈
Oykum_pinar38 aslihangacal bir saattir oturuyorum kaç kere kasılma oldu o kadar korkuyorum ki erken doğum olacak diye bu arada 33 haftalığım
aslihangacal Babymoomy ikisinde de aynı, bide az önce tuvalette toplu iğne topu kadar bi kırmızı pıhtı geldi. ama minicik o nişan mı oluyor burda gördüklerim hep akıntı gibi daha büyüktü
Babymoomy aslihangacal canım şöyle ki herkeste nişan,su farklı gelir benim nişanım kansız sümüksü bi iki parmak akıntıydı ağrılarım varmı suan nerelerde yoğunlaşıyor
aslihangacal Babymoomy şu an hiç ağrım yok bazen aşağıda çok batma oluyor yatakta dönerken alt tarafı acıyor ama uzun zamandır zaten olan bi şey bu hiç kasılma falan hissetmiyorum anlayamadım
aslihangacal Hilalayzz maşallah benim de öyle sanki hiç doğmayacakmış gibi hiç belirti yok vallahi ya
Kubra2012 Canm bende de bugün yeşil sümüksü kenarında incecik leke geldi kırmızı ama agrım kayboldu anlam veremedim nişan ise neden agrım gitti ki 39+3 oldm doğum başlamadı duş aldm iş yaptn ama agrım olmuyo 🤷♀️
aslihangacal Kubra2012 vallahi yahu doğurmayacakmışım gibi hissediyorum o kadar belirti yok ki noluyo anlamadım ne zaman başlayacak bu kasılma, kasılma olmadan mı olcak kafamda bir sür soru
Kubra2012 aslihangacal bende şaşkınım acaba varda bizmi hissetmiyorz anlamadm ki 9 dan bu yana çoktan doğurmuş olmam lazımdı🤷♀️ valla şuan hıçkırıyo hiç gelecek gibi değil 🤷♀️
aslihangacal Kubra2012 akşamları sert hareket edince canımı acıtıyo ama o kasılma olmuyormuş sanırım. bizimkiler yalancı kasılmasız birden fırtlıycak galiba 😂😂
aslihangacal Ecis ya benimde arkadaşlarım doğurdu ben çok kaşıntı yaşıyorum ve doğumdan sonra geçer diyorlar k yüzden bi an evvel doğsun istiyorum. tabi önce kişisel temizliği halledeyim de öyle gelsin 😂😂😂 bende de hala açıklık yok haşa göğsüme ayaklarını vuruyor😂
Asli_miran aslihangacal bende 40+2 yim yalancı sancılarım var 2 cm açılmam var ama bi türlü doğum olmuyor 🤷🏻♀️