Burcu2012 Kızlar bugün çatı muayenemi oldum 37+4 haftalıgım çok zor geçmedi bana göre doktor kastın biraz dedi ama canı acıyo insanın azda olsa her neyse sonra eve geldik agrım vardı kasıklarımda akşama kadar hep kasıklarımda ağrı sızlama oldu sonra geçti bi sorun yoktu yani geceye doğru tuvalete gittiğimde akıntımın hafif kanlı olduğunu farkettim şuan agrım falan yok ama akıntıyla beraber sanki o koyu renkli akıntı artıyo benim gibi olan var mı acaba kanama olabiliceğini duymuştum ama böyle aradan saatler geçtikten sonrada oluyor mu acaba
erifeKumruEren Burcu2012 Senin erken olmuş canım benim 5 günüm kaldı doktorum bu gecen Perşembe baktı aynı şekilde acımadı ben hiç kasmadım ama tabikide kanama oldu eve gelince de hafiften biraz biraz oldu bence normal ama sen yine bi ara doktorunu