Benimde planlı sezeryan olacak son 20 gün özelde olucam İkinci dogumum olduğu için mi bilmiyorum kafa olarak rahatım ama son günler yaklaşınca heyecan stres sarar kesin ilkinde epidural oldum çok iyiydi hiç bir sıkıntı yaşamadım yine aynı şekilde olucam