Susamcik Evet hanımlar şafaklar kaç benim 26 ya düştü çok heyecanlıyım. Elim ayağım birbirine dolaşıyor 🙈 sizde durumlar ne hazırlıklarınız ne alemde 🥰
[silindi] Susamcik heyecanlı değil stresliyim çünkü doğmuyor bir türlü bu gidişle daha da uzatacak bu işi :(
Elif_Eda Susamcik Şuanlık 75..Doğum tarihi 30 Eylül gözüküyor ama bakalım bayramdan sonra kontrolde doktorumuz ne dicek ☺️☺️
Sevgikaya1525 Susamcik biz 58 sayıyoruz ama bebeğim aşağıda diye doğum kanalında diye doktorum 40 gün sayıyor
Buseninannesi_21 Susamcik 36 gün kaldi heyecanliyim 🌸 37 de çati muayenesi olucam korkuyorum ondan valla. 🙈