Dilarayatkin esrvl ben 2 aldım çok küçükler diğer markaların yeni doğanlarıyla aynı boyutta.1 Yenidoğan için küçük gelir 2 bile minicik
Semakaya58 esrvl ben de sleppy aldım bebeğime kalıpları küçük diye 2 numara aldım o bile küçük duruyor bence sizde 2 alın tam olur