Hrygkcshn Ya ben günde ne kadar meyve yediğimi sayamıyorum artık uyanır uyanmaz başlıyorum yatana kadar meyve yiyorum çok fazla yiyorum bir zararı olur mu acaba bana şeker gibi
PurpleTail Hrygkcshn az tüketmeye çalışın meyve şekeri de olsa fazlası zarar.. glisemik indeksi düşük meyveler tüketin çoğunlukla..Kayısı, kiraz, yeşil elma gibi.. karpuzu muzu dikkatli tüketin.
Ayle2- Hrygkcshn sabahdan akşama kadar meyve yiyorum ne zararı olabilirli yediğim karpuzun sayısını bilmiyrm ağzıma aldığım an oynamaya başlıyor tabiki meyvedede şeker var gece çok geç saatlerde yemeyin (ben yiyorum ) ama meyveyi az yiyiyin zararı olur demek yanlış geldi yani bi gıda mühendisi olarak söylüyrm
Ayle2- Hrygkcshn bu arada 30 haftalık hamileyiz 6 kilo aldım gebelik şekerimde yok hami meyve yi çok yiyorum ya
Gokcecelik Hrygkcshn gebelik şekeriniz cikabilir dikkat edin lütfen. Karpuz, kavun, dut çok fazla şeker barındıranlar. Benim gebelik şekerim var diyet listesinden biliyorum ki hiçbir belirti olmadığı takdirde çıktı. Abartmadan tüketin naçizane tavsiye🌸
Cns34 Ayle2- ben de yiyorum meyve gece de gündüz de tartışmak için söylemedim Ama geç saatte yemeyin diyorlar
Mom54755 Hrygkcshn ay keşke bende yiyebilsem hiç ağzıma vurmam doktorda kızıyor yemşyorum diye ha bire vitamin hapları vitamin iğneleri